niedziela, 1 lipca 2012

Lipcowy Gość {MIZIA}

Hej, hej!
Dzisiaj zaczynamy nowy miesiąc, a co za tym idzie, 
chciałybyśmy przedstawić kolejnego gościa,
MIZIĘ
Nazywam się Ania, w strefie blogowej funkcjonuję jako Mizia. Na

scrapbooking natknęłam się 3 lata temu i - ku własnemu 
zaskoczeniu-

wsiąkłam na dobre. Praca z papierem daje mi przede wszystkim

odpoczynek od komputera, przed którym spędzam codziennie
przynajmniej8 godzin w pracy :) Moje ulubione formy to LO'sy i albumy, czasem małe

formy, wprost uwielbiam pracować z mapkami i paletami kolorystycznymi.
Zazwyczaj używam żywych i kontrastowych zestawień barw. Nie
jestem wierna jednemu stylowi, a skrapowanie traktuję bardzo
niezobowiązująco, jako odprężającą zabawę.

Zaproszenie mnie jako gościnnej skraperki przez zespół Scrap Map

traktuję jako osobisty sukces :D Postarałam się przygotować dla
Was mapkę, według której sama pracowałabym z przyjemnością. Mam
nadzieję, że spodoba się Wam i zainspiruje do powstania przecudnych prac :)))

I taką CardMapkę zaproponowała Mizia:


I nasze prace do tej mapki:

 Mizia

 worQshop

viva


Huma


noomiy


Ola

Zapraszamy do wspólnego mapkowania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekujemy :)